livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Tuesday, October 10, 2006

Back to basic

Jeg er kald innvendig i dag, men vet ikke hvorfor. Dagene går som normalt, hva nå normalt er....
Klarer ikke unngå å være hønemor. Skuldrene heiser seg opp til øreflippene når mine to store kjære trår feil eller havner i maktesløsheten. Så nøster jeg og orger da for å få ordnet opp. Offentlige kontorer kan vær et mareritt - ikke nødvendigvis fordi menneskene er uvennlige, men fordi den ene handa ikke vet hva den andre gjør og ansvaret skyves fram og tilbake. Det er en erfaring flere enn jeg har ser jeg på nabobloggen.

Travle dager på jobb. Kommer hjem og så er det daglige rutiner med hundevask, hundetur osv. Vi har hatt noen fine TP-kvelder jeg og ungene, vi er gode på faktakunnskap ;-). I går var begge hos meg og laget pizza, sent - jeg gikk og la meg før den var ferdig. Våknet til et ganska salig rot og to sovende "englebarn". Nåde den som ikke har ryddet til jeg kommer hjem - skal ringe inn advarsel i god tid :-).

Slutten av uka skal jeg ha høstferie. Foreløpig ingen store planer, får se hva som dukker opp. Høstværet er i hvertfall fint!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home